Vi hjælper dig med hele lovpakken

Skal du have hjælp til at tage kørekort til bil? Så er vi på Citykøreskolen Herning klar til at hjælpe dig. Vi tilbyder nemlig hele lovpakken til kørekort kategori B, og vi kan derfor stå for al den undervisning og træning, du har behov for, så du kan bestå køreprøven og komme godt ud på vejene bag rettet.

Vi tilbyder undervisning til kørekort B på vores køreskole, som ligger lige ved banegården i Herning. Vi har derfor både elever her fra byen samt omkringliggende byer i området. Hvis det er tid til at du skal tage dit kørekort, så er vi også klar til at tage godt imod dig.

Hvad indebærer det at tage kørekort?

I Danmark er der lovkrav til den undervisning, man skal have gennemført, før man kan komme op til en teori- og køreprøve. Dette kan vi alt sammen hjælpe dig med, da vi tilbyder hele det lovpligtige undervisningsforløb med blandt andet:

• 29 teorilektioner
  • 4 lektioner på manøvrebane
  • 4 lektioner på køreteknisk anlæg (glatbane)
  • 16 lektioner i kørsel på vej

Selvom dette er et lovpligtigt forløb, så er det ikke ensbetydende med, at det skal foregå på præcist samme måde for hver enkelt elev. Hos Citykøreskolen ved vi nemlig, at alle mennesker lærer forskelligt, men at man lærer bedst, når man er komfortabel. Derfor tilbyder vi en personlig undervisning, der er tilrettelagt ud fra den person du er, og hvordan du lærer bedst. Det har vi stor succes med, hvilket også kan ses på vores høje beståelsesprocent blandt eleverne.

Kontakt os hvis du vil tage dit kørekort her hos os

Hvis du kunne tænke dig at tage dit kørekort her hos os, så kan du altid tilmelde dig et af vores hold, som løbende startes op. Det kan du gøre ved at ringe eller skrive til os, eller ved at benytte dig af vores formular her på hjemmesiden.

Har du spørgsmål eller ønsker du at tilmelde dig et hold?

Hvis du kunne tænke dig at høre mere om undervisningen på vores køreskole, eller hvis du allerede nu vil tilmelde dig et hold, så kan du altid ringe eller skrive til os.

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt